martes, 10 de abril de 2018

Benvinguda

Benvinguts a tots al meu blog, en el que tractarem temes relacionats amb la salud personal, els millors hàbits i consells per dur una vida saludable i estar en forma. Principalment ens centrarem en  l'alimentació i l'esport, dos pilars fonamentals per dur una vida sana,malgrat l'alimentació no sigui un dels meus forts,l'esport es una part essencial de la meva vida.Vaig començar a fer esport als 3 anys quan els meus pares hem van apuntar a judo,al principi era una activitat per passar el temps,però al llarg dels anys es va convertir en una part molt important de la meva vida.Durant la meva adolescència he practicat judo a nivell d'alta competició i m'he vist obligat a dur una sèrie de dietes i entrenament molt estrictes, fins al punt que això ha estat perjudicial per la meva salud.Per aquest motiu principalment crec que puc donar una sèrie de consells sobre el que s'ha de fer o no s'ha de fer a l'hora d'entrenar o d'alimentar-se, ja que jo conec de sobra les dues cares de la moneda. Esper que amb aquesta petita presentació hagi quedat clar el contingut sobre el que xerraré en el meu blog, esper que us agradi, fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario